czwartek, 6 sierpnia 2009

Kilka zbliżeń na chusty

Chciałabym zwrócić uwagę, że klikając w sklepie na wybrany towar przechodzimy do jego opisu. Tam znajdują się nie tylko informacje dotyczące jego dostępności, ale również czasami umieszczam tam tzw. zdjęcia real chust. Nie do wszystkich chust te zdjęcia udało mi się dodać, bo przyznam się szczerze... ja i aparat fotograficzny nie łapiemy płaszczyzny porozumienia. Czasami jednak zdarza mi się popełnić jakąś fotkę.

Mimo, że te fotki "gdzieniegdzie" bywają, to od zainteresowanych rodziców dowiaduję się, że nie trafili na nie do tej pory. Dlatego chciałabym przedstawić Wam kilka zbliżeń na chusty, które udało mi się jakiś czas temu sfotografować. Jednocześnie obiecuję poprawę i o ile jesteście zainteresowani takimi zdjęciami postaram się uaktualniać ich portfolio.

Proszę bardzo:

Babylonia Fruit Coctail:


Babylonia Green Paprika - szczerze mówiąc zdjęcie jest wyjątkowo beznadziejne i w pełni oddaje ... mój talent fotograficzny niestety całkowicie zniekształcając obraz jednej z piękniejszych chust tej firmy.


Babylonia Pineapple:


Indio Natur-Brown - czyli brązujące. W tej chwili przed pierwszym praniem jest płaskie i lekko beżowe. Po pierwszym praniu nabierze faktury a po kolejnych nitka będzie przepięknie ciemnieć. Jest też takie indio z nitką zieleniejącą.
Uwielbiam zmiany, dlatego wśród indio są to moi faworyci:


Storchenwiege Louise Bio zielona:


Didymos Indio Tiefblau


Storchenwiege Ulli


Babylonia Strawberry Stripe


Storchenwiege Leo Natur



No i jeszcze Didymos Indio Szmargad:



Powinnam mieć jeszcze jakieś zdjęcia, ale myślę, że na początek wystarczy :)

Dziękuję też wszystkim za odwiedziny. Miło mi będzie, jeśli zostawicie po sobie komentarz :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz